Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

...κι από Πάσχα καλοκαίρι!



Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!

Νομίζω πως το τρόμαξα το καλοκαιράκι με την προηγούμενη ανάρτησή μου γιατί ψιλοκρύφτηκε για λίγο αλλά απ'ό,τι λένε οι μετεωρολόγοι θα ξανάρθει.Οπότε μπορώ να στρώσω κι εγώ προς το παρόν τα quilts μου:).
Οι γιορτινές όμως μέρες που πέρασαν ήταν άκρως καλοκαιρινές!Αφού ακόμα κι εγώ που είμαι γνωστή κρυουλιάρα έκανα μπάνιο(...στη θάλασσα εννοώ)!!!
Για μένα το Πάσχα είναι απλά μέρες που δεν δουλεύουμε και άρα ευκαιρία για να την κάνουμε μακριά από την Αθήνα.Δεν σουβλίζουμε,δεν πάμε στην Ανάσταση,δεν μαζευόμαστε οικογενειακώς...Τα έκανα όλα αυτά πολύ στο παρελθόν(ιδιαίτερα το θέμα σφάξιμο-σούβλισμα των μωρών κατσικιών μου φέρνει στο μυαλό τραγικές παιδικές αναμνήσεις) οπότε έχουμε αποφασίσει και επιλέξει με τον keyman και την Maya τα τελευταία χρόνια την ηρεμία και την απομόνωση.
Κάπου στην Πελοπόννησο λοιπόν....



Η Μάγια κολύμπησε...


Αγνάντεψε το πέλαγος....



Το ξαναγνάντεψε...


Διάβασε και κανά βιβλιαράκι...


Έκανε ηλιοθεραπεία στην πετσέτα ΜΟΥ...

Χαλάρωσε στο γρασίδι...


Χαλάρωσε κι άλλο...



Τρίφτηκε στο γρασίδι...


Έσκαψε λάκκους στην άμμο....δεν ξέρω για ποιόν...



Μοιράστηκε τα μυστικά της...


Έφαγε και μουστοκούλουρα,ο καφές δεν της αρέσει...




Σας φιλούμε(εγώ και η Μάγια) γλυκά!!!

20 σχόλια:

  1. μα ετσι πρεπει να'ναι οι διακοπες, στιγμες σαν κι αυτες που ειδα στις φωτο σου, που παρεπιπτοντως ειναι υπεροχες!η μαγια απιθανη!
    παντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πρωταγωνίστρια των φωτος έσχισε.... πόζες τρελές, ανέμελες ,γεμάτες άμμο,αλμύρα,αγνάντεμα...και έδωσε μία διαφορετική γεμάτη ξεγνοιασιά ανάρτηση!!!!
    Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει που περάσατε όμορφα και ήρεμα . Η Μάγια σας είναι σούπερ παιχνιδιάρα !
    Χρόνια πολλά , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζήλεψα με τις φωτογραφίες σου, μάλλον θέλω επειγόντως διακοπές!!!
    Χρόνια πολλά και φιλιά στη Μάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι φωτογένεια έχει η Μάγια!!
    Μια χαρά τα περάσατε νομίζω, πολύ εναλλακτικά και διαφορετικά για Πάσχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα προσέξω να μην δουν τις φωτογραφίες οι δικές μου, γιατί θα ζηλέψουν την Μάγια και θα ζητάνε μπανάκια, πετσετούλες κλπ. Εγω στη θάλασσα παρέα έχω μόνο το βιβλίο μου.
    Καλά μπάνια σε όλους σας.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι φωτογραφίες Γεωργία μου! Φαίνεται πολύ ευτυχισμένη η Μάγια σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε την Μαγια με το ωραιο κολαρο..μια χαρα τα περασε!!!να ειχαμε την τυχη της!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα...οι φωτογραφίες,η Μάγια,το blog σου!!!!Καλώς σε βρήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειες οι πασχαλινές διακοπές σου! Πόσο σε ζηλεύω! Εγώ ακόμη να συνέλθω από τα βαψίματα αυγών, μαγειρίτσες, σουβλίσματα, στρώσιμο τραπεζιών, πλύσιμο πιάτων κλπ κλπ κλπ.....
    Υ.Γ. Το μαγιώ της Μάγιας, special!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κούκλα η Μαγια!!!! Είναι απίθανη! Φιλάκια και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι παπαράτσι σας κυνηγούσαν κορίτσια ε;;;;
    Πω πω πω περάσατε μαγικά!!!! Οι φατσούλα της Μάγια το δείχνει! Το διάβασε το βιβλίο της άραγε;;;;
    Μια ομορφη φαμίλια που ξέρει να περνάει καλά!!!
    Και του χρόνου keyfamily and keypet!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μοντέλο η Μάγια! Τόσο νάζι, τέτοια πόζα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Γεωργία! Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω, να πω την αλήθεια μου, τα μεγάλα σκυλιά τα φοβάμαι βρε Γεωργία, αλλά η Maya είναι μια κούκλα!! Κι εγώ όλο το Πάσχα το Μπούλη μου φωτογράφιζα, σαν χαζομαμά.. Όποιος δεν έχει σκυλί μας περνάει για τρελούς!
    Τέλειες τέλειες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά...... Χρόνια καλά και χαρούμενα!!!!!
    Μπράβο, θα περάσατε τέλεια, γέμισμα μπαταριών κλπ!!!!! Η Μάγια καλλονή και παιχνιδιάρα.... Τα λατρεύω τα σκυλιά!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πίνει καφέ η Μάγια ? Μα γιατί, χα,χα !!!
    Υπέροχο σκυλί, υπέροχες διακοπές, υπέροχες φωτογραφίες !!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες φωτογραφίες!!!! Διακοπές... τι ωραία, χωρίς έννοιες και υποχρεώσεις, έστω για λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends