Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Τσάντα,γυαλιά και σαλιάρες...



Ναι,ξέρω ο τίτλος σας μπέρδεψε....Πώς κολλάνε μαζί μια τσάντα,ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και οι σαλιάρες;
Διαβάστε και θα καταλάβετε.

Η εταιρία Firmoo είναι ένα από τα μεγαλύτερα online καταστήματα με γυαλιά οράσεως και ηλίου στον κόσμο.Οι περισσότεροι ίσως θα την ξέρετε ήδη μιας και συχνά προωθεί τα προϊόντα της μέσω των blogs.Πριν από μερικές μέρες έλαβα ένα email για να αξιολογήσω κι εγώ τα γυαλιά τους.ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ!Οκ είπα και διάλεξα ένα ζευγάρι γυαλιών ηλίου.Η αλήθεια είναι πως η ποικιλία τους στα γυαλιά ηλίου δεν είναι και η μεγαλύτερη αλλά στα γυαλιά οράσεως(με συνταγή) πραγματικά χάνεσαι....είναι τόσες πολλές οι επιλογές!!
Τα γυαλιά έφτασαν μέσα σε ελάχιστες μέρες στην πόρτα μου με courier!Άψογη εξυπηρέτηση!Παρέλαβα ένα ζευγάρι γυαλιά σε σκληρή θήκη και εξτρά στην συσκευασία περιλαμβάνεται μία μαλακή θήκη και ένα πολύ ωραίο κατσαβιδάκι για να σφίγγω τις βιδούλες.Στην αρχή,όταν πρωτοαντίκρισα τα γυαλιά,δεν με ενθουσίασαν για να είμαι ειλικρινής.Όταν τα γυαλιά δεν είναι "επώνυμα" αρχίζουν να περνούν διάφορα από το μυαλό μας....αλλά μετά από μία εβδομάδα χρήσης τους μπορώ να πω με κάθε ειλικρίνεια πως τα λατρεύω!Είναι ξεκούραστα και νομίζω πως θα χτυπήσω και ένα ζευγάρι για τον keyman.









A!Το καλύτερο δεν σας το είπα.Το πρώτο ζευγάρι για τους νέους πελάτες είναι δωρεάν!Oh yes!


Πάμε τώρα στην τσάντα της πρώτης φωτογραφίας η οποία τείνει να γίνει ένα από τα πιο αγαπημένα μου πατρόν. Ειναι η "Two Zip Hipster" bag από την καταπληκτική Erin Erickson!Αυτή η κοπέλα ξέρει πραγματικά να δείνει φανταστικές οδηγίες "βήμα-βήμα" στα πατρόν της!Δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταλάβει ακόμα και ο πιο "πρωτάρης".

Το μέγεθος της τσάντας σε στυλ "ταχυδρόμου" δεν είναι αρκετά μεγάλο οπότε μεγέθυνα το πατρόν κατά 115% κατά την εκτύπωση και στην επόμενη τσάντα θα το μεγαλώσω κι άλλο.Μου αρέσουν οι μεγάλες τσάντες είναι η αλήθεια και ποτέ οι τσάντες μου δεν έχουν αρκετό χώρο...πάντα θα ήθελα κι άλλο!



Η τσάντα έχει δύο εξωτερικές τσέπες,η μία με φερμουάρ.Εσωτερικά έχει δύο απλές τσεπούλες για κινητό και ίσως πορτοφόλι(μικρό).




 Η τσάντα κλείνει με φερμουάρ(wide opening zipper) το οποίο όταν ανοίγει επιτρέπει στην τσάντα να ανοίγει τελείως και να βλέπεις τέλεια το περιεχόμενο και να έχεις την απόλυτη πρόσβαση σε όλα τα ψιλικά εντός της!









Το πατρόν αποτελείται από αρκετά κομμάτια πράγμα που σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις με πολλά υφάσματα και να μην κάνεις μία τσάντα απόλυτα μονόχρωμη.Εγώ επέλεξα ένα καραβόπανο που είχα αγοράσει κάποτε με 2,00€/μέτρο και το μπροστινό τμήμα είναι από χοντρό λινό.Τα υφάσματα που επέλεξα βέβαια είναι πολύ ωραία και η τσάντα έχει ωραίο "στήσιμο" αλλά με παίδεψαν αρκετά στο ράψιμο επειδή ήταν αρκετά χοντρά.

Πάμε τώρα και στο τρίτο κομμάτι του τίλου,τις σαλιάρες!
Ο μπεμπούλης της αδερφής μου άρχισε να τρώει κρεμούλες και όσες είστε μανούλες καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό....μπουκιά και σαλιάρα,κουταλιά και άλλη σαλιάρα.Κι όταν τελειώνουν οι σαλιάρες πιάνουμε τις πετσέτες τις κουζίνας!!!Σε αυτή την περίοδο όσες σαλιάρες και να έχεις ποτέ δεν είναι αρκετές....Οπότε βουρ στην ραπτομηχανή για σαλιάρες!Μια παλιά πετσέτα(ή ύφασμα πετσετέ με 7,00€/μέτρο) και μικρά κομμάτια υφάσματος,μερικές σούστες ή velcro είναι αρκετά για να ράψουμε μόνοι μας σαλιάρες.Ως πατρόν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια δική σας σαλιάρα που την έχετε βολευτεί.
Για υφάσματα επιλέξτε φυσικά βαμβάκι 100% και πετσέτα βαμβακερή για το πίσω μέρος.Το καλύτερο ύφασμα νομίζω για το μπροστινό μέρος είναι η βαμβακερή φανέλα που είναι σούπερ απαλή και απορροφητική!
Επίσης τα πολλά απλικέ και κεντήδια παρά το γεγονός ότι είναι εντυπωσιακά και όμορφα δεν βολεύουν καθόλου στην πράξη όταν πρέπει να σκουπίσεις ένα τόσο ευαίσθητο και τρυφερό μουτράκι.Οπότε η απλότητα είναι το καλύτερο κατά την άποψή μου.





Να πώς συνδέονται λοιπόν μια τσάντα,ένα ζευγάρι γυαλιών και αρκετές σαλιάρες!

Ελπίζω να μην σας κούρασα...

Σας φιλώ γλυκά!

39 σχόλια:

  1. Έχω πάθει πλάκα με αυτά που μας δείχνεις!! Πρώτη φορά με ενθουσιάζει το ράψιμο τόσο πολύ! Αυτή η τσάντα είναι τέλεια^^ Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη τσάντα και χαρούμενες σαλιαρίτσες που κάνουν τη διαφορά! Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο! Καλημέρα και καλή εβδομάδα! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν γλυκουλίτσα μου δεν ξέρεις πώς περιμένω την κάθε σου ανάρτηση.....αφού αν αργήσεις αρχίζω και ....νευριάζω....και γυρνώ και διαβάζω παλιά σου .....ΟΛΑ όσα έκανες θέλω να τα κάνω,,,,δυστυχώς τώρα έχω δουλίτσα , κοφτά και διάφορα τέτοια εργόχειρα που με πιέζουν χρονικά και πρέπει να παραδώσω,,,,αμέσως μετά όμως υπόσχομαι στον εαυτό μου πως θα κάνω διάφορα από αυτά που μας προτείνεις ,,,,,για τις σαλιάρες έχεις δίκιο .,...από αγανάκτηση τις δικές μου κεντημένες τις απέσυρα πρώτες....πολλά φιλάκια να είσαι γερή και να συνεχίσεις τα όμορφα δημιουργήματά σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε λοιπόν κοπελιά σε ζηλέυω!Είναι απίστευτο το τι φτιάχνεις με τα χέρια σου!Τα θαύμασα όλα ξανά και ξανά, βρήκα την τσάντα πολύ πρακτική και ταιριάζει με όλα,αλλά μου άρεσαν πολύ και οι πολύχρωμες σαλιάρες σου,ότι πρέπει για δωράκι!Μακάρι να έπιαναν τα χέρια μου στην ραπτική,αλλά προς το παρόν μόνο κουμπιά μπορώ να ράψω!!!Εύγε!Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ εννοείται πως αντί να χαζεύω τις φωτογραφίες στο σύνολό τους, χάζευα την ακρίβεια των ραφών κι εννοείται επίσης πως για εμένα είναι στον χώρο του φανταστικού! Πέραν των ραφών πάντως η τσάντα είναι υπέροχη και νομίζω πως η επιλογή του κοκκινοκαρπουζί φερμουάρ την κάνει πολύ ξεχωριστή. Τα γυαλία ηλίου δεν τα σχολιάζω καθώς δεν τα χρησιμοποιώ και το ίδιο ισχύει για τις σαλιάρες, γιατί αν και γλυκύτατες αυτές που έφτιαξες, δεν έχω μωράκι! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'μαι και πάλι! Με βραβείο όμως αυτή την φορά (ακόμα χαζεύω τις ραφές...)
      http://decorasylum.blogspot.gr/2014/01/11award.html
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αχ Γεωργία μου δεν σε ζηλεύω που ράβεις, γιατί κι εγώ ξέρω να το κάνω, αλλά για το αποτέλεσμα!!! Όχι μόνο σε ζηλεύω, μα σου βγάζω το καπέλο!!! Υπέροχη η τσάντα και γλυκούλες οι σαλιάρες! Τα γυαλιά πολύ όμορφα, να τα χαρείς! Το κορίτσι λείπει από τις σημερινές φωτογραφίες, θα σε μαλώσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε περιμένα ποτέ οτι θα χάζευα φωτογραφίες και θα διάβαζα μπλογκ για ραπτική!!!
    Είσαι χρυσοχέρα!!
    Πολύ ενδιαφέρον το σάιτ με τα γυαλιά, η τσάντα σου είναι απολύτως του γούστου μου και οι σαλιάρες είναι τόσο χαρούμενες και τόσο όμορφα τα χρώματα!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα τα πιάσω από την αρχή. Για τα γυαλιά δεν ξέρω, η τσάντα όμως είναι υπέροχη, καταπληκτική και η σαλιάρες παιχνιδιάρικες όπως ταιριάζουν σε μωράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι λεπτομέρεια Θεέ μου!!! είσαι άψογη!!! από τσάντα μέχρι σαλιάρα, άψογη!!! λατρεύω τη δουλειά σου είναι όλα ένα κι ένα όσα φτιάχνεις!!! τα γυαλιά σου πάνε πολύ! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν παίζεσαι! Τι τελειότητα είναι αυτή σ' ό,τι κι αν πιάσουν τα χέρια σου; Η τσάντα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τις πιο ακριβές βιτρίνες,και οι σλιάρες είναι για να τις χαζεύεις! Εν τω μεταξύ τα συγκεκριμένα γυαλιά σου πάνε πολύ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καθώς ''βόλταρα'' στις αναρτήσεις σου που είναι πάντα μια απόλαυση για μένα, έπεσα πάνω σε κείνη που αναρωτιέσαι γιατί υπάρχουν τόσο λίγα μπλογκ που ασχολούνται μόνο με τη ραπτική στην Ελλάδα. Να είσαι σίγουρη ότι είναι παρα πολλές αυτές που θα ήθελαν να ξέρουν να ράβουν αλλά, δυστυχώς, δεν έμαθαν ποτέ. Ίσως να φταίει το ότι το επάγγελμα της μοδίστρας μαζι με της κομμώτριας ήταν και είναι αυτά που καμμία μάνα δεν θα ήθελε για την κόρη της. Άσε που είχαμε μάθει να τ' αγοράζουμε όλα έτοιμα, για ποιό λόγο να κουραζόμαστε; Εγώ, απ' την άλλη, έχω αγοράσει τη ραπτομηχανή εδώ και πολλά χρόνια. Δε μπόρεσα όμως να κάνω μαθήματα, μόνη μου δεν το 'χω το θέμα κι έτσι την έχω και την κοιτάζω, ελπίζοντας μια μέρα να μπορώ και να τη δουλέψω. Ειλικρινά είσαι αξιέπαινη γι' αυτά που φτιάχνεις και μακάρι μια μέρα να σε φτάσω! Εδώ, γελάνε, χα, χα, χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ιιιιιιιιιι τρίζω τα δόντια μου απ' τη ζήλια ! φυσικά να ξέρεις το δηλώνω ότι είσαι το ίνδαλμα μου ! έλα να μου κάνεις μερικά μαθήματα γιατί έχω τη ραπτομηχανή και το μόνο που έχω ράψει ως τώρα είναι 2 μαξιλαράκια και κάτι άλλα ψιλοπράματα.. :( ντρέπομαι ντρέπομαι όταν βλέπω τι φτιάχνεις εσύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι καλοραμμένα όλα! Μπράβο. Ζηλεύω! Πότε θα μάθω κι εγώ τόσο καλά να ράβω; Για τώρα, είμαι στη φάση να θαυμάζω τη ραπτομηχανή μου και πόσα εξαρτήματα έχει! Χαχα!
    Με γεια το γυαλί και να χαίρεσαι τον ανιψιό! Τι τυχερός με τέτοια χρυσοχέρα θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα πωπω μπράβο σου, χρυσοχέρα είσαι!Ότι φτιάχνεις μου αρέσει τρελά!
    Φιλιά!
    http://syntageskardias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την τσάντα σου την λατρέψαμε(καλά, η δουλειά άψογη όπως πάντα),οι σαλιαρίτσες παιχνιδιάρικες και βολικές!!!!!!!Τα χέρια σου πάλι έκαναν θαύματα!!!!!Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από που να ξεκινήσω; Η τσάντα σου απόλυτα του γούστου μου και υπέροχα δουλεμένη!!! Όσο για τις σαλιάρες; Πριν δυο μήνες που ξεκινήσαμε να τρώμε φαγάκια, έπαθα τον πανικό της σαλιάρας!!! Ώσπου πήρα πλαστικές και ησύχασα!!! ;-) Βέβαια οι δικές σου δεν συγκρίνονται... Είναι απίθανες!!! Α! Και τα γυαλιά σου; Καλοφόρετα κορίτσι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πως κατάφερες να συνδυάσεις μια τόσο καλοραμμένη τσάντα με ένα μοδάτο ζευγάρι γυαλιά και μια χνουδωτή σαλιάρα , μόνο εσυ ξερεις!! Ολα είναι υπέροχα!! Γεια στ αχερια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με γεια τα γυαλιά κούκλα !!!!!!!!!!!!!!
    Τώρα για την τσάντα τι να πω............ απλά υπέροχη.....
    είσαι τρομερή....
    Πολλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι περισσότερο να πω απ' ό,τι ελέχθη ήδη; Σου βγάζω κι εγώ το καπέλο... Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη και η τσάντα και οι σαλιάρες.
    Το ράψιμό σου έχει φύγει πολύ μπροστά και ζηλεύω ακόμη πιο πολύ και εμψυχώνομαι να ξαναπιάσω τη ραπτομηχανή.
    Μπραβο, χίλια μπράβο!
    Ευχαριστούμεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΡΑ πολύ καλή δουλειά!Το ράψιμο επαγγελματικό και τα χρώματα πολύ όμορφα!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ομορφη τσαντουλα! Αλλα....αυτες που κλεβουν την παρασταση ειναι οι σαλιαριτσες!
    Τυχερε μπεμπουλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είσαι καλλιτέχνης στο ράψιμο!Πάει και τελείωσε!Δεν έχω λόγια για την τσάντα,την ζήλεψα,τ'ομολογώ!!
    Μεγιά τα γυαλάκια σου,πολύ όμορφα είναι.Κι εκείνα τα υφάσματα στις σαλιάρες...τι τέλεια!Μπράβο βρε κορίτσι!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εκτός του ότι είναι πανέμορφη η τσαντούλα και με υπέροχους χρωματικούς συνδιασμούς και πολύ παιχνιδιάρικες και εξαιρετικά πρακτικές οι σαλιάρες αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι η αρτιότητα της δουλειάς σου. Επαγγελματική!!!!!!! Πιό τέλεια γαζιά δεν έχω ξαναδεί!!! Συγχαρητήρια Γεωργία μου και χαίρομαι κάθε φορά που σε επισκέπτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η τσαντα ειναι πανεμορφη , ωραια χρωμτα και καλοδουλεμενη και οντως δυκολο οταν τ ατφασματα ειναι χοντρα, ολα ομορφα και οι σαλιαρες σου και τα γυαλια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Great bag! And very professionally made! The glasses suit you. Sweet bright bibs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δηλώνω έκπληκτη !! Ειλικρινά, δεν το κατάλαβα πως την τσάντα την έφτιαξες εσύ όταν την πρωτοείδα
    στην φώτο και μάλιστα νόμισα η χαζή πως σου τη στείλανε κι αυτή μαζί με τα γυαλιά... μετά που διάβασα... καλά, περιττό νομίζω να σου πω, ότι κάνεις άψογη επαγγελματική δουλειά. Είναι όλα καταπληκτικά !! Τρελάθηκα! Και τα γυαλιά σου πάνε πολύ, μεγειά σου :)
    Φιλια πολλά, καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεωργία μου, τα γυαλάκια σου είναι πολύ όμορφα και σου πάνε πάρα πολύ! Δύσκολο να σου ταιριάξουν γυαλιά χωρίς να τα έχεις δοκιμάσει πριν. Έχω σχεδόν τα ίδια σε κόκκινο από άλλη εταιρεία όμως, ελληνική πάλι αλλά δε βγήκαν καθόλου καλά σε ποιότητα σκελετού.
    Και τώρα για την τσάντα, τι να πρωτοπώ! Είναι ραμμένη άψογα και επίσης έγινε τόσο γλυκιά με τα υφάσματα που χρησιμοποίησες! Και οι σαλιαρες είναι φοβερές. Μου αρέσουν και εδώ πάρα πολύ τα υφάσματα που έβαλες. Τις απογείωσαν τις σαλιάρες!
    Μπράβο και πάλι μπράβο! Θέλω και εγώ μια μέρα να μπορώ να ράβω όπως και εσύ, σαν επαγγελματίας! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γειά σου keywoman με τα ωραία σου γυαλιά !!! Πολύ σου πάνε !!! Καλά..η τσάντα σου είναι πάρα πολύ όμορφη και πραγματικά φαίνεται πολύ ευρύχωρη και πρακτική..αλλά είναι και τόσο καλοδουλεμένη και με πολύ ωραία υφάσματα !!! Με τόσο γερά υφάσματα θα αργήσει πολύ να φθαρεί !!
    Όσο για τις σαλιάρες σου είναι φανταστικές !!! Τέλεια υφάσματα όλα !! Θα τα βλέπει ο ανιψούλης και θα χαίρεται!!
    Ράβεις υπέροχα Γεωργία και έχεις πολύ γούστο !! Υγειά στα χέρια σου !! Φιλιά ! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καταπληκτικές οι σαλιάρες! έχεις το tutorial? http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα όλα και με υγεία τα καινούρια σου γυαλιά αλλά οι σαλιάρες είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!! Τίς λάτρεψα!!!! Είσαι απίστευτο ταλέντο Γεωργία μου!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πλάκα κάνεις! Τί να πρωτοθαυμάσει κανείς! Καλά οι ραφές σου είναι τόσο προσεγμένες που λέω να μην ξαναπιάσω τη ραπτομηχανή. Υπέροχα όλα!!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λοιπόν, Γεωργία μου, ξέρεις κάτι; Κάθε φορά μου μπαίνω στο μπλογκ σου απογοητεύομαι...
    Όχι με σένα (οι δικές σου δημιουργίες ΑΨΟΓΕΣ όπως πάντα!)! Είναι που σκέφτομαι ότι δεν πρόκειται να φτάσω ποτέ να φτάσω στο επίπεδό σου.. κλαψ.. κλαψ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αααα, ξέχασα να σχολιάσω ότι σε είδα για πρώτη φορά και είσαι μια κούκλα! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όλα είναι υπέροχα!!! Οι σαλιάρες βέβαια τα σπάνε! Τα χρώματα και οι συνδυασμοί σχεδιών... δεν έχω λόγια. Αν είχα μωρό θα τις ήθελα όλες! Με-γειά σου και τα γυαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά, δεν παίζεσαι!!! είμαι νέα στο κλαμπ της ραπτικής και αρκετά ενθουσιασμένη... πραγματικά, η Ελλαδίτσα μας είναι πολύ πίσω σε αυτό τον τομέα του κράφτινγκ! Μέχρι στιγμής, η μόνη βοήθεια που έβρισκα ήταν από ξένα μπλογκς... Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βρήκα, κάνεις εξαιρετική δουλειά και αποτελείς έμπνευση και για εμάς τις νέες στο άθλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends