Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Tilda kitchen garden


Η πρώτη μου Tilda από το βιβλίο που σας έδειξα εδώ είναι έτοιμη!




Όπως σας είπα και στην προηγούμενη ανάρτηση οι οδηγίες είναι κομματάκι φτωχές και σε πολλά σημεία άφησα την φαντασία να δουλέψει.Πιστεύω πως έγινε όπως έπρεπε να γίνει.Αλλά και να μην έγινε όπως θέλει το βιβλίο δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ!Σημασία έχει να αρέσει το αποτέλεσμα σε εμάς και αυτή η κούκλα εμένα μου αρέσει πολύ!




Όπως λέει και ο τίτλος είναι μια...νοικοκυρούλα!Γι' αυτό και το τσεμπέρι στο κεφάλι και το ξεσκονόπανο στο χέρι!

Τα μαλλιά έγιναν πάλι με felting μαλλί.


Το κορίτσι φοράει και παντούφλες τις οποίες έφτιαξα από τσόχα.




Κανονικά το πατρόν θέλει και φτερά αγγέλου,εξάλλου εννοείται πως είναι μια "Tilda kitchen garden angel" αλλά εμένα τα φτερά δεν μου κολλάνε καθόλου σε τούτη εδώ την κούκλα!



Πώς σας φαίνεται η νοικοκυρούλα μου???

4 σχόλια:

Λοιπόν,τι νομίζεις;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Διαβάστε επίσης...

Blog Archive

Από το Blogger.

my Friends